Interneta veikala lietošanas noteikumi

Interneta veikalu www.ecattus.lv pārvalda SIA “Ecattus”, reģ. 40103584176, juridiskā adrese Tomsona iela 32-50, Rīga, Latvija, LV-1013, turpmāk tekstā – “Ecattus”.

Interneta veikala lietošanas noteikumi ir attiecināmi uz visiem interneta mājas lapas apmeklētājiem, neatkarīgi no tā, vai tie veic vai neveic pirkumu, turpmāk tekstā – Klients.

“Ecattus” interneta veikalā tiek pārdoti dažāda veida apģērbi, kas ir ražoti Rīgā, “Ecattus” šūšanas darbnīcā, turpmāk tekstā – preces.

Preču cenas tiek norādītās EUR valūtā. Tās ir bruto cenas, kurās nav ierēķinātas piegādes izmaksas.

Veicot pirkumu, Klients ir iepazinies ar “Ecattus” interneta veikala lietošanas noteikumiem un piekrīt tiem.

“Ecattus” ir tiesīgs veikt grozījumus interneta veikala lietošanas noteikumos.

Savstarpējās attiecības starp “Ecattus” un Klientu reglamentē Latvijas Republikas likumdošana.

Pirkuma veikšana

Lai veiktu pirkumu “Ecattus” interneta veikalā, klients izvēlās preci, ko vēlas iegādāties, tās izmēru un nospiež pogu “Pievienot grozam”. Sadaļā “Grozs” Klients izvēlās piegādes, apmaksas veidu un ievada kupona vai dāvanu kartes kodu, ja tāds ir.

Nospiežot pogu “Turpināt noformēt pirkumu”, ir sadaļa, kurā Klients ievada savu kontaktinformāciju,  adresi un maksājuma kartes datus. Kad nepieciešamā informācija ievadīta, jānospiež poga “Pasūtīt”. Detalizēts izklāsts par datu aizsardzību pieejams sadaļā “Privātuma politika”.

Ja Klients izvēlās apmaksāt pasūtījumu ar tiešsaistes maksājumu, nospiežot pogu “Pasūtīt”, Klients tiek novirzīts uz lapu, kas nodrošina izvēlētā apmaksas veida veikšanu. Ja pirkuma apmaksa kļūdas dēļ nav veikta, pasūtījums netiek apstrādāts un tas jāveic atkārtoti.

Katrā pasūtījuma posmā, līdz tiek veikts maksājums, Klients var atcelt savu pasūtījumu, izņemot preces no “Groza” vai aizverot interneta pārlūku. Pasūtījumi, kas ir ievietoti “Grozā”, bet nav apmaksāti, netiek apstrādāti un preces netiek rezervētas.

Ja pasūtījums ir veikts veiksmīgi, uz ekrāna tiek parādīti pasūtījuma dati, kā arī uz Klienta e-pastu pienāk apstiprinājuma e-pasts ar visām pirkuma detaļām. Ja e-pasts netiek saņemts, jāpārbauda “Spam” mape e-pastā vai jāsazinās ar “Ecattus”.

Pasūtījumu ir iespējams atcelt 15 minūtes pēc pirkuma veikšanas. Šādā gadījumā jāsazinās ar “Ecattus” e-pastā vai telefoniski.

Pirkuma apmaksas veidi

“Ecattus” piedāvā trīs apmaksas veidus:

  1. Maksāt ar karti  – “Ecattus” pieņem VISA, Mastercard, American Express un Maestro maksājuma kartes.

Maksājumam nepieciešamie dati tiek glabāti tikai tik ilgi, cik nepieciešams, lai apstiprinātu pirkumu. Kad pirkums ir veiksmīgi veikts, visi maksājumu karšu dati tiek dzēsti.

Visi tiešie norēķinu ceļi ir pasargāti ar PCI-DSS standarta prasībām, ko nosaka PCI Drosības Standartu Padome.

  1. Paypal – pasaulē populārākais interneta norēķinu veids. Vairāk informācijas lasi šeit.
  1. Paysera – maksājuma veikšana ar internetbanku (banklinks).

Vairāk informācijas par Klientu datu drošību pieejama šeit “Privātuma politika”.

Piegāde un pirkuma saņemšanas termiņš

Kad Klients ir veicis apmaksu, pasūtījums tiek izsūtīts 1-2 darba dienu laikā. Precīzs saņemšanas laiks ir atkarīgs no izvēlētā piegādes veida. Kad pasūtījums tiek izsūtīts, uz Klienta e-pastu tiek nosūtīts ziņojums.

“Ecattus” nodrošina piegādi uz visām pasaules valstīm. Tiek piedāvāti trīs piegādes veidi:

  1. Piegāde ar “ Omniva” pakomātiem. Pakalpojums tiek nodrošināts Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Pirkums tiek nogādāts Klientam 2-4 darba dienu laikā. Pakalpojums Latvijas robežās ir bezmaksas, Lietuvā un Igaunijā tā cena ir 3,50€.
  1. Piegāde ar “Latvijas Pasts”. Pakalpojums tiek nodrošināts visas pasaules valstīs. Pirkums tiek nogādāts Klientam 7-22 darba dienu laikā, Latvijas robežās – 4 darba dienu laikā. Pakalpojuma cena Latvijas robežās – 2,50€; Lietuvā un Igaunijā – 5,00€; citviet pasaulē – 7,00€.
  1. Eksprespiegāde ar “DHL” kurjeru. Pirkums tiek nogādāts klientam 2 darba dienu laikā. Ja Klients vēlas izmanto šo piegādes veidu, ir jāsazinās ar “Ecattus”, rakstot e-pastu vai telefoniski.

Gadījumos, kad Prece nav piegādāta Klientam, tās nozaudēšanas pasta (kurjerpasta) dienesta darbinieku vainas dēļ, Pārdevējs atlīdzina Klientam apmaksātās preces un piegādes vērtību tikai pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis no pasta dienesta nozaudēšanas apliecinājumu vai kompensāciju.

Preces maiņa un atgriešana

Klientam ir tiesības atteikties no pasūtītas preces vai apmainīt to pret citu 14 dienu laikā no tās saņemšanas.

Pirms preces maiņas/atgriešanas, Klientam ir jāsazinās ar Pārdevēju pa e-pastu: info@ecattus.lv ! E-pastā jānorāda: pasūtījuma numurs, datums, preces nosaukums, vai prece tiek pieteikta uz maiņu vai uz atgriešanu, maiņas/atgriešanas iemesls.

  1. Ja pasūtītā prece Klientam neder vai nepatīk, Klients var izvēlēties mainīt preci pret citu vai atgriezt to. Ja ir izvēlēta piegāde ar “Omniva”pakomātu, maiņa/atgriešana Latvijā ir bezmaksas, citviet pasaulē vai izvēloties citu piegādes veidu – piegādes izmaksas sedz Klients.

“Ecattus”  ir tiesības atteikties pieņemt atpakaļ no Klienta preci, ja precei ir noņemta papīra etiķete, ja ir manāmas nelielas lietošanas pēdas.

  1. Klientam ir tiesības atteikties no pasūtītās Preces, ja tā tai ir konstatēts rūpniecisks defekts vai prece pēc saudzīgas mazgāšanas (ievērojot kopšanas instrukciju), ir mainījusi krāsu vai deformējusies. Šajā gadījumā “Ecattus” sedz pilnu preces summu un piegādes izmaksas.

Klients ir atbildīgs par to lai, sūtot preci atpakaļ, tā tiktu iesaiņota drošā iepakojumā. Preces maiņa vai naudas atgriešana tiek veikta nākamajā dienā, kad “Ecattus” ir saņēmis preci atpakaļ. Gadījumos, kad Klients sūta preci atpakaļ, jo ir aizdomas par rūpniecisku defektu, nauda tiek atgriezta, kad “Ecattus” ir veicis defekta izvērtēšanu. Defekta izvērtēšana aizņem 1 darba dienu pēc preces saņemšanas.

Ja Klients sūta preci atpakaļ, obligāti jāsaglabā sūtījuma izsekošanas numurs (izņemot, ja prece tiek sūtīta atpakaļ, izmantojot “Ecattus” nodrošināto “Omniva” atgriešanas kodu).

Preces maiņa vai naudas atgriešana tiek veikta, kad “Ecattus” ir saņēmis preci.

Intelektuālais īpašums

www.ecattus.lv interneta mājas lapas saturs – logotipi, grafiskie materiāli, fotoattēli, videomateriāli, tekstuālie materiāli, programmatūras izkārtojums ir “Ecattus”  īpašums. Šo materiālu pārpublicēšana bez rakstiskas saskaņošanas ir aizliegta.

Strīdu risināšana

Ja starp Klientu un “Ecattus” rodas strīda situācija, tā tiek risināta pārrunu ceļā. Ja situācija nevar tikt atrisināta pārrunu ceļā, to risina Latvijas Republikas likumdošanas paredzētajā kārtībā.

Nepārvarama vara

Ecattus nav atbildīgs par pasūtījuma neizpildi un citu saistību nepildīšanu, ja ir radušies nepārvaramas varas apstākļi – saistību neizpilde no trešo personu puses, nacionāla mēroga ārkārtas stāvoklis, terorisms vai tā draudi, vides un klimata anomālijas. Ja rodas šādi apstākļi, Pārdevējs cenšas novērst radušos kavējumus pēc iespējas ātrāk.